یادداشت های احمد قربانی

  • ۰
  • ۰

نرمش قهرمانه

السلام علیک یا مظلوم
یاحسن ابن علی ایهاالمجتبی یاابن رسول الله

میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و سرور جوانان اهل بهشت را به همه مسلمانان خصوصا محبان اهل بیت تبریک می گویم.
به همین مناسبت دو نکته اساسی از تاریخ زندگی آن امام مظلوم را به کسانی که با استناد به صلح تحمیلی به ایشان نظام مقدس جمهوری سلامی را ساده لوحانه به استقبال از زورگویی های استکبار دعوت می کنند ، یادآوری می نمایم؛
اولا در صلح تحمیلی به آن امام مظلوم معاویه لعنت الله علیه کاغذی سفید را مهر و امضا نموده و نزد حضرتش فرستاد تا هر شرطی برای عدم جنگ دارند بنویسند و ایشان هم ده یا یازده شرط برای برقراری وضعیت عدم جنگ نوشتند و معاویه لعنت الله علیه با پذیرش آن (اگرچه به صورت ظاهری) به خواست خود رسید و صلح را به امام تحمیل نمود.
ثانیا از انجا که ویژگی کفار عدم پای بندی به عهد و پیمان است و قرآن آنان را به "الذین لا ایمان لهم" (با فتحه الف در ایمان) معرفی می کند معاویه هیچوقت به عهد خود پای بندی نشان نداد و آخر الامر هم آن امام را مظلومانه مسموم نمود.
.
آنها که امروز ما را با استناد به صلح امام حسن به پذیرش شرایط تحمیلی استکبار دعوت می کنند، خوبست این موارد را به خاطر داشته باشند .

  • ۹۴/۰۴/۱۱
  • احمد قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی