یادداشت های احمد قربانی

  • ۰
  • ۰

امروز صبح بعد از کلاس، طی هماهنگی ای که با کانون شده بود، قرار بر این بود که ساعت 10 در آنجا برای دانش آموزان دبستان علامه مجلسی اکران فیلم عمار رو داشته باشیم.

من بعد از کلاس رفتم کانون، دیدم بچه های دبستان علامه دارن مسابقه طناب کشی میدن. منتظر ماندم تا مسابقه تموم شه.

بعد از اتمام مسابقه با آقای کردکتولی -مدیر کانون- و آقای خوری -مدیر دبستان علامه مجلسی- و عوامل دبستان، وارد ساختمان اصلی کانون شدیم.

بچه ها با شور و هیجان وارد اتاق رایانه شدند، آقای کردکتولی tv رو روشن کرد و من رفتم و فلش رو زدم به tv و بعد از اینکه فیلم شروع شد، سکوت تمام اتاق رو فرا گرفت.

انیمیشن های مهمان ناخوانده و بختک رو پخش کردم، خیلی جالب بود. بچه ها کلی خندیدند و چهره مسئولان دبستان هم رضایت بخش بود.

پس از نمایش فیلم با دانش آموزان دبستان علامه مجلسی عکس یادگاری گرفتیم ولی از شانس بچه ها توی این عکس تکون خوردند و عکس یه مقدار بد افتاد، به هر حال روز خوبی بود در کنار دانش آموزان دبستان غیرانتفاعی علامه مجلسی.

  • ۹۳/۱۱/۱۶
  • احمد قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی